Cari Blog Ini

Perniagaanku..Klik LIKE sebagai sokongan anda kepada saya

Rabu, 13 April 2011

AKU SUKA KREATIF

Salam semua..


AKU SUKA selalu dengar perkataan creative atau kreatif..wahh kira bagus spa2 yang kreatif ni.. kalau kerja pasti BOS SUKA la..kalau sekolah pasti CIKGU SUKA.. TAPI sedarkah kita bahawa Syaitan Juga makin kreatif sekarang..

Kalau dulu syaitan menyerang manusia dengan keras dan kasar..MELARANG manusia dari melakukan amalan2 dan IBADAH kepada ALLAH S.W.T. Kini syaitan2 lebih kreatif..apa yang kreatifnya??SYAITAN kini xhalang dari kita nak buat baek..tapi diganggunya amalan kita..

CONTOHNYA kita nak Tutup aurat..dia xhalang kita TUTUP AURAT..cuma dia mintak kita bukak sket aurat 2..so kiranya AMALAN kita tetap tidak sempurna..KREATIF kan??

VIDEO dibawah ini AKU SUKA kongsikan untuk RENUNGAN BERSAMA bagaimana syaitan itu kreatif..





AKU SUKA Renungkan bersama apa kreativiti syaitan dalam mengganggu hidup KITA..

ALLAH SUKA..RASULULLAH SUKA..AKU SUKA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...