Cari Blog Ini

Perniagaanku..Klik LIKE sebagai sokongan anda kepada saya

Jumaat, 11 Mac 2011

Buat Pertama Kalinya

 

alhamdulillah.. dipanjatkan kesyukuran kehadrat Ilahi kerna dengan izinnya buat pertama kali aku diberi peluang untuk mempunyai blog sendiri..

Idea untuk mewujudkan blog sendiri ini timbul apabila merasakan penting untuk berkongsi ilmu dan bertanya pendapat ramai mengenai isu-isu semasa dan sebagainya..
Blog ni aku buat sebab aku rasa setiap org ada apa
yang dia suka..aku ada apa yang AKU SUKA..dan aku akan buat apa yang AKU SUKA..

Kini AKU SUKA dengan apa yang aku buat.. Aku baru sahaja beberapa minggu berhenti kerja Sebagai Project Planner utk sebuah syarikat GLC kerana ingin buat apa yang AKU SUKA..

Memang ramai yang membangkang apa yang aku buat..ada yang terkejut..ada yang kata aku rugi..ada yang kata aku gelojoh..ada yang kata aku bodoh..tapi apa yang aku buat adalah apa yang AKU SUKA..

So kini aku menjalankan perniagaan sendiri dan menjalankan rutin harian seperti yang AKU SUKA.. Blog ini boleh dijadikan ruang dan peluang untuk aku kongsikan apa yang AKU SUKA dan mungkin korang pn akan cakap AKU SUKA juga..

Akhir kata..Kita hanya merancang..yang menentukan hanya ALLAH S.W.T..jadi buatlah apa yang kita suka dan ALLAH SUKA.. Inshaallah hidup akan diberkati..

"BILA ALLAH SUKA..RASUL SUKA..dan akhir sekali AKU SUKA"

wasalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...